Új jelszó kérése
Kategóriák
Fizetési megoldás
Hírlevél
TOP termékek
Tanúsítvány
SSL Certificate

GY.I.K.

Kedves Vásárlónk!

 

Kérünk, hogy mielőtt telefonálnál, vagy e-mail-t írnál nekünk, mindenképp fusd át a GY. I. K. és a Vásárlási feltételek menüpontokat, mert a kérdéseid nagy részére meg fogod találni a választ.

 

Ha mégsem találnád, akkor kedves kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

GYIK

 

1. Hogyan adhatok le rendelést az gluténallergia.hu-ban?

2. Milyen szállítási módok állnak rendelkezésemre?

3. A megrendelt termékek biztosan megérkeznek hozzám?

4. Rendeléshez miért kell telefonszámot és e-mail címet megadnom?

5. Hibás termék esetén mit kell tennem?

6. Nem tetszik a termék, mit tegyek?

7. Meddig állhatok el a vásárlástól?

8. Hol talállak titeket fizikailag?

9. Ki szerepel feladóként, és mikorra várhatom a csomagom érkezését?

10. Pontos időpontot adtam meg a kézbesítéshez, a futár mégis később jött. Miért?

11. Nagyon várom már a csomagom. Hol érdeklődhetek afelől, hogy épp hol jár?

12. Külföldre is tudok rendelni?

13. Honnan tudhatom, hogy a kért termék raktáron van-e?

14. Mikor vagytok nyitva?

15. Milyen fizetési módok közül választhatok? Kártyával fizethetek?

16. Vadonatúj, sértetlen terméket kapok?

17. Van termékcserére, visszavételre mód?

18. Hogyan tudom törölni a regisztrációmat?

19. Milyen hamar kapom vissza a visszaküldött termék(ek) vételárát?


 

1. Hogyan adhatok le rendelést az gluténallergia-ben?

Olyan kényelmes és gyors a rendelés nálunk, hogy akár 1 perc alatt leadhatod a rendelésedet! Azért, hogy azok is könnyen boldoguljanak, akik kevésbé jártasak az online rendelés folyamatában, egy rövid videót készítettünk, amelyben mindent megmutatunk a termék kiválasztásától egészen a rendelés véglegesítésig. A videót a jobb sarokban található négyzettel nagyíthatod ki.

 

A vásárlás lépései:

 

1. A webáruház kategóriarendszerén keresztül juthatsz el a keresett termékhez, vagy írd be a nevét, cikkszámát a kereső mezőbe.

2. A „Kosárba teszem” gombra kattintva a termék a jobb felső sarokban található virtuális kosárba kerül.

3. Miután mindent, amit szerettél volna, beletettél a kosaradba, kattints a kosár alján a „TOVÁBB A PÉNZTÁRHOZ” gombra.

4. Ezután válassz az alábbi két lehetőség közül:

  • amennyiben már regisztráltál, add meg az e-mail címed és a jelszavad a belépéshez
  • ha új vásárló vagy, akkor hozz létre magadnak egy fiókot. vagy vásárolj regisztráció nélkül

5. Ezután válaszd ki a számodra legmegfelelőbb szállítási és fizetési módot! Az oldal alján azt is bepipálhatod, hogy amennyiben rendelkezel hűségpontokkal, fel szeretnéd-e használni azokat, valamint a kuponkódot is ott adhatod meg.

6. Végül, ha az „Adatok ellenőrzése oldalon” mindent adatod stimmel, kattints a „Megrendelem” gombra. Fontos információ: ilyenkor automatikusan elfogadod az Általános Szerződési Feltételeket.

2. Milyen szállítási módok állnak rendelkezésemre?

Az gluténallergia-ben többféle szállítási mód közül választhatsz:

Foxpost csomagautomaták
a csomag nem haladhatja meg a 23 kg-ot. Ezen szállítási mód választása esetén a csomagodat a Foxpostba történő feladást követően 1-2 munkanapon belül szállítják az általad meghatározott csomagautomatába.
Megrendelés végösszeg Szállítási költség
0 Ft 24 999 Ft 799 Ft
25 000 Ft Ingyenes!

foxpost_hu
Trans-o-flex futárszolgálat
Magyarország egyik legnagyobb és legmegbízhatóbb futárszolgálata gyors átfutási idővel, gondos csomagkezeléssel, ügyfélbarát, rugalmas hozzáállással és modern IT-támogatással.

Amennyiben őket választod, akkor a megrendelt termékek a feladástól számított 1-3 munkanapon a megadott címre kiszállításra kerülnek. Természetesen amint átadtuk a futárnak a megrendelésedet, értesítést küldünk neked és a TOF is e-mailben értesít Téged a kiszállítás időpontjáról, valamint 1 órával a kiszállítás előtt telefonon is egyeztetnek veled.
Megrendelés végösszeg Szállítási költség
0 Ft 24 999 Ft 999 Ft
25 000 Ft   Ingyenes!
Személyes átvétel a Kellys Healthy Life Kft. irodájában
A megrendelt áru személyes átvétele a 1174 Budapest Orgoványi utca 4. 2 emelet átvételi pontban értesítés után (sms, e-mail) lehetséges, az értesítéstől számított 5. napig tartjuk a terméket.
Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy személyes átvétel esetén jelenleg csak készpénzel tud fizetni.

Ingyenes!

 

3. A megrendelt termékek biztosan megérkeznek hozzám?

3 éve vagyunk a piacon, és több 15000 rendeléssel és elégedett ügyféllel a hátunk mögött bátran mondhatjuk, hogy igen. Beszállítóink óriási raktárkészlettel rendelkeznek, és az összehangolt folyamatnak köszönhetően, amikor pontos adatokat kapunk és a termék is raktáron van, azt azonnal útjára is indítjuk a futárszolgálattal. Egyéb esetekben az általad megadott e-mail címen és telefonszámon egyeztetünk veled a továbbiakról.

4. Rendeléshez miért kell telefonszámot, lakcímet és az e-mail címet megadnom?

Előfordulhat, hogy a termékekkel vagy a szállítással kapcsolatban egyeztetnünk kell veled, aminek leggyorsabb formája az e-mail vagy a telefon. Valamint kiszállításkor a futár is telefonon keres majd téged. A lakcím és szállítási cím megadása pedig a számlázás miatt fontos.

 

Természetesen az adataidat a hatályos adatvédelmi törvényeknek megfelelően szigorúan védjük, azt 3. félnek sosem adjuk ki.



5. Hibás termék esetén mit kell tennem?

A legnagyobb körültekintés mellett is előfordulhat, hogy hibás, rongálódott termék kerül hozzád. A termék csomagolását mi sosem bontjuk meg, a beszállító cég pedig hibázhat, ahogyan a csomag kiszállításánál a futárcég is. Aggódnod viszont nem kell, mert ilyenkor is számíthatsz ránk.

 

Egyszerűen töltsd le innen, majd töltsd ki a „Visszaküldési adatlapot, és a termékkel, valamint a számlával együtt küldd vissza a rajta szereplő címünkre. A visszaküldött csomagot gyorsan feldolgozzuk – és legtöbbször a visszaküldést követő 1 hétben visszajelzünk neked.



6. Nem tetszik a termék, mit tegyek?

Ha a termék bontatlan és sérülésmentes a csomagolása, a kitöltött „Visszaküldési adatlappal” és számlával együtt küldd vissza nekünk. A „Visszaküldési adatlap” minden fontos információt (garanciális, és visszaküldési feltételek) tartalmaz, így neked nem kell külön telefonálni vagy levelet írni emiatt.

7. Meddig állhatok el a vásárlástól?

Az gluténallergia.hu a törvényben rögzített időkeretet betartva, 14 napon belül indoklás nélkül elfogadja az elállásodat a vásárlástól, a törvényben meghatározott termékeknél, amiről a Fogyasztó Barát oldalunkon kaphatsz bővebb tájékoztatást.

8. Hol talállak titeket fizikailag?

Ügyfélszolgálatunk Budapesten, a IV. kerületben a Kiss Ernő utca 3/a 424-es iroda alatt található. Itt mielőtt átveszed és kifizeted, meg is tekintheted a terméke(ke)t és akár módosíthatsz is a rendeléseden.

Kérünk téged hogy indulás előtt, nézd meg a térképet:

 

Kattints ide a térkép nagyobb méretű megjelenítéséért.

 

Amennyiben meg szeretnéd tervezni az otthonodtól az utat hozzánk, kérjük látogass el a www.utvonalterv.hu vagy a futar.bkv.hu oldalakra, vagy használd az egyik útvonaltervezőt az okostelefonodon.

9. Ki szerepel feladóként, és mikorra várhatom a csomagom érkezését?

A diszkréció számunkra nagyon fontos, ezért a küldemények feladója mindig a „Nezzide.hu Kft.”, és semmilyen utalást nem találsz annak tartalmára. A csomagunkról itt egy képet is láthatsz. A termékeknél mindig feltüntetjük, hogy a megrendelést követően a csomag melyik napon lesz kézbesítve. Ezt a határidőt a tapasztalataink szerint 99,5%-ban teljesítik is a kiszállítóink. A munkanapokon 10.00-ig leadott rendelések már aznap elhagyják a raktárt, és következő munkanap már kiszállításra is kerülnek. Vis major helyzet (elromló futárautó, városi dugó, baleset, stb.) esetén ez egy munkanappal meghosszabbodhat. Ebben az esetben erről mindig tájékoztatunk téged.

 

Fontos tudnivaló:

Abban az esetben tudunk 1 napos szállítási határidőt vállalni, ha a rendelésed az adott munkanapon 10 óráig beérkezik, és a rákövetkező nap is munkanapnak számít, valamint ha a megrendelt termékek mindegyike raktáron van.

10. Pontos időpontot adtam meg a kézbesítéshez, a futár mégis később jött. Miért?

A percre pontos időpont számos külső tényező miatt sajnos nem mindig tartható. A futárnál mindig több csomag van, több helyre szállít, ezért elég egy kis torlódás, fennakadás vagy várakozás egy korábbi ügyfelénél, és az időpontok azonnal egymásra torlódnak, így azok nem tarthatók. Ha a futárcég (TOF) nem talál téged a megadott címen, értesítőt hagy, s másnap újra megpróbálja a kézbesítést – illetve az értesítőn lévő telefonszámon te is érdeklődhetsz. A kiszállításra mindig munkanapokon, 9-17 óra között kerül sor.



11. Nagyon várom már a csomagom. Hol érdeklődhetek afelől, hogy épp hol jár?

Örülünk, hogy ennyire várod a megrendelt termékeket! A csomag feladásának napján mindig e-mailben/SMS-ben tájékoztatunk a rendelésed állapotáról. Az e-mailben a csomagszámot is megtalálod, így on-line is követheted a csomagodat.



12. Külföldre is tudok rendelni?

Természetesen igen. Az gluténallergia egy határon átívelő szolgáltatás. A megrendeléseket a felsorolásban található országokba tudjuk teljesíteni, viszont ilyenkor csak bankkártyás fizetésre van mód, és a csomag súlya nem haladhatja meg a 2 kg-ot. Amennyiben a csomagod súlya ezt meghaladja, kérünk, hogy érdeklődj az ügyfélszolgálatunkon.

 

A környező országokba történő kiszállítás díjszabása:

 

Ausztria: 4000 Ft

Egyesült Királyság: 6700 Ft

Belgium: 4200 Ft

Bulgária: 4200 Ft

Csehország: 4000 Ft

Hollandia: 4200 Ft

Lengyelország: 4200 Ft

Németország: 4200 Ft

Olaszország: 6700 Ft

Románia: 4000 Ft

Szlovákia: 4000 Ft

Szlovénia: 4000 Ft

Kanada: 15605 Ft

13. Honnan tudhatom, hogy a kért termék raktáron van-e?

A könnyebb eligazodás érdekében az összes terméknél egyértelműen jelöljük, hogy az épp raktáron van, vagy nincs. Ezek az adatok a folyamatos rendeléseknek (és feldolgozásuk) köszönhetően nem mindig 100%-osan pontosak. Amennyiben az adott termék már nincs raktáron, értesíteni fogunk, hogy mikor várható új szállítmány érkezése.



14. Mikor vagytok nyitva?

Munkanapokon, hétfőtől-péntekig: 10:00-17:00-ig.



15. Milyen fizetési módok közül választhatok? Kártyával fizethetek?

A webáruházunkban megrendelt termékek árát bankkártyával is kiegyenlítheted, de utánvétes küldeményként is továbbítjuk (ilyenkor a csomag átvételekor a futárnál kell fizetni). A boltunkban készpénzzel, Erzsébet utalvánnyal és bankkártyával is fizethetsz.



16. Vadonatúj, sértetlen terméket kapok?

Igen, természetesen. Ez nem is lehet kérdés. Kizárólag bontatlan, higiénikus termékeket csomagolunk és küldünk neked.



17. Van termékcserére, visszavételre mód?

Igen van rá lehetőséged. Ám mielőtt visszaküldöd a terméket, kérjük, hogy győződj meg arról, hogy tényleg hibás-e a termék (pl.: elem megfelelően van-e behelyezve a készülékbe?). A gyorsabb ügyintézés érdekében kérjük. hogy nyomtasd ki, és töltsd ki az alábbi linken található nyomtatványt.

 

A terméket az alábbi címre küld vissza a kitöltött nyomtatvánnyal és a számlával együtt, illetve ezen a címen személyesen is becserélheted:


1174 Budapest, Orgoványi utca 4.



A csere és a visszavétel feltételeiről bővebben itt olvashatsz . Utánvétes csomagot NEM veszünk vissza, ezt kérjük, hogy vedd figyelembe!

18. Hogyan tudom törölni a regisztrációmat?

Nagyon sajnálnánk, ha már nem köszönthetnénk a felhasználóink között. Érdemes megtartani a regisztrációdat akkor is, ha nem vásárolsz. Amennyiben mégis törölni szeretnéd a fiókodat, akkor kérünk téged, hogy ezt a vevoszolgalat@glutenallergia.hu e-mail címen jelezd felénk.



19. Milyen hamar kapom vissza a visszaküldött termék(ek) vételárát?

A 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet értelmében a webáruház köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14. napon belül visszatéríteni. Az gluténallergia-nél ez a gyakorlatban kevesebb mint 1 hetet vesz igénybe.

 

Ügyfélszolgálatunk elérhetősége:

 

  • Cím: 1174 Budapest, Orgoványi utca 4.
  • Nyitva tartás: Munkanapokon, Hétfőtől-péntekig: 10:00-17:00-ig.
  • E-mail: vevoszolgalat@glutenallergia.hu
  • Telefon: +36-30-397-73-51

Reméljük választ kaptál a kérdésiedre. Amennyiben nem, akkor itt megtalálod a vásárlási feltételeket, de telefonon és e-mailen a kollégáink is szívesen állnak a rendelkezésedre.

Webáruház készítés